Ouders

De school ziet de ouders als volwaardige gesprekspartner. Ouders kunnen met hun vragen steeds in de school terecht. Openheid en transparantie tussen de school en de ouders worden nagestreefd.

Leerlingenraad 'De Beverclub'

Eén keer per maand komen twee kinderen van elke klas samen om met de SES- leerkrachten een lunchvergadering te houden, de Beverclub genaamd.

De kinderen kunnen dan laten weten wat ze erg leuk vinden in de school, wat er minder goed gaat en welke ideeën ze allemaal hebben.
Na de vergadering brengen de leerlingen verslag uit in de klas en komt de school in beweging.
Zo werden er al vele projectjes gerealiseerd waardoor we een positieve leeromgeving konden creëren.
Enkele voorbeelden:

• Met een wafelverkoop konden we genoeg geld inzamelen voor een speelgoedwinkel op de speelplaats
  • De gangen en refter kregen al een vrolijker kleurtje
  • Op vrijdag klinkt er tijdens de speeltijden, muziek op de speelplaats
  • Voor elke vakantie kunnen de leerlingen hun talenten tonen op een free-podium
  • En zo kunnen we nog wel even verder gaan